آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خوردن شیر بادام
نوشته شده توسط : rshaole

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خوردن شیر بادامشیر بادام حال حاضر تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب، مهم ترین این است که در مزایا و معایب شیر بادام تمرکز، برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به برخی از سوال، شیر بادام خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

در مرحله اول، شیر بادام به نفع سلامت بیمار،

استخوان های محکم نگه دارید

اگر چه بسیاری از دوز کلسیم وجود دارد، اما شیر بادام ممکن است خطر ابتلا به ورم مفاصل و پوکی استخوان را کاهش می دهد، بهبود ایمنی و ویتامین D ممکن است سلامت استخوان بیمار را بهبود بخشد.

ارائه مواد معدنی

شیر بادام دارای فسفر غنی، پتاسیم و روی می باشد. یک ماده معدنی یک عامل مهم در سلامت استخوان و سلامت جسمانی است. با این حال، برای بیماران مبتلا به عدم تعادل الکترولیت، که توصیه نمی شود به نوشیدن شیر بادام.

از مطالب فوق، ما می دانیم که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند شیر بادام نوشیدن، این به آن معنا نیست که همه بیماران می توانند شیر بادام بنوشید. آن را در دولت خود را از وضعیت بستگی دارد.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، مهم است که توجه داشته باشید، شیر بادام یک جایگزین برای آنها است، مهم این است برای آنها به دنبال درمان موثر. بیمارستان Shijiazhuang شرکت نفروپاتی درمان طبیعی نشان داده شده است که در ترمیم آسیب وارده موثر و بازگرداندن عملکرد کلیوی طبیعی. نفوذ دارو درمان میکرو چینی در درمان نارسایی کلیه موثر است. این درمان موضعی است. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ از جزئیات بیشتر، شما می توانید با ما به طور مستقیم از طریق اینترنت پزشکان تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: